I´m back!

Nu är jag tillbaka efter ett långt uppehåll! Den största anledningen till varför jag inte bloggar längre är på grund av att jag faktiskt har slutat med dieten. Det var både av ren klumpighet, men också lite mitt eget val. Min kropp mår verkligen inte bra av LCHF. Jag har ingen ork, och jag tappar koncentrationsförmågan osv. Just nu har jag ingen motivation till att börja med någonting annat över huvud taget. Men jag har lovat mig själv att aldrig mer väga över 100 kilo, och det står jag fortfarande fast vid. Jag har fortfarande kvar mitt gymkort eller halvår till, och jag ska snart börja använda det igen. Jag får inte ge upp nu, jag har kommit så långt. nästan 18 kilo!!!

Men jag har så mycket mer att tänka på nu för tiden. Jag har berättat att jag har fått jobb va? Nu har jag jobbat där i nästan 2 månader, och det går till och med bättre än förväntat. Företagets bästa säljare hade jag aldrig trott att jag skulle bli. Jag har sålt för universal telecom den här tiden, men nu har jag valt att byta projekt. Så nu håller jag på och fixar så att en kille får hålla en föreläsning mott mobbning här i Forsbacka. Jag ska sälja ca 200 biljetter för att fylla hela lokalen (vilket jag tror att jag gör). Jag har 19 dagar på mig att sälja biljetterna.

Men nu tänkte jag faktiskt ta ett bad, och sen sova. För i morgon blir det jobb! :)
Publicerat: 2012-06-09 @ 22:26:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: