tillbaka!

Nu är jag tillbaka igen. Har inte orkat blogga eftersom det inte har känts som att det har hänt så mycket roligt i mitt liv de senaste veckorna. Men nu är det dags att börja igen så att ni i alla fall får veta att jag lever..
 
Det har faktiskt inte hänt så mycket de senaste veckorna. Jag sitter typ bara hemma nu för tiden. Men det är ju mitt eget fel, det var ju jag som ville sluta jobba.. I torsdags ställde jag upp på att följa med till åsele marknad och sälja lite för storuman energi. Trots att alla andra kunde jättemycket om storuman, och jag inte visste ett skit när vi åkte så fick och natta in mest av alla. Så jag känner mig faktiskt lite grym !
 
När jag väl var där så kände jag verkligen hur mycket jag saknar säljandet, så efter semestern så börjar jag jobba igen. Det var ju att sälja för universal jag tyckte var jobbigt, eftersom så många är less på försäljare som pratar om bredband och telefoni hela tiden. Då är det oerhört mycket lättare att sälja el, med tanke på att el tycker människor är viktigare på något vis. Det känns mer seriöst när jag kommer hem till dom och säger att jag är där för att diskutera deras el-kostnader än att jag är där för att diskutera deras mobil-kostnader.
Aja, nu ska jag hoppa in i en dusch, och sen åka till kntoret på möte. jag vet inte riktigt vad jag ska göra där, men det blir väl antagligen att prata om hur resan har gått, men även att lämna avtalspapper osv.
Efter mötet kanske jag möter på sandra på stan, och går på sommarkväll och kollar lite, eller så åker jag hem till henne. Men jag känner att jag vill ut och göra någonting! :)
 
Ha en bra dag!
Publicerat: 2012-07-18 @ 11:51:24


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: