Torsdag!

Det är mycket som har hänt sedan sist jag skrev, och det är väl lika bra att jag berättar det som ni (de få läsare jag har kvar) har väntat på.. I maj bröt jag dieten. Att bryta den var ingenting jag hade planerat, men att fortsätta äta kolhydrater efteråt var ett val jag gjorde helt själv. För första gången då på 4 och en halv månad kände jag mig pigg. Och det hade självklart något med kolhydraterna att göra. Så nu har jag insett att jag inte kan äta LCHF under en längre period, eftersom kroppen inte mår bra av det. Men verkligen jättekul för er det faktiskt fungerar bra för. Man ska göra det man mår bra av! Men, nu kommer det jag faktiskt inte ens vågat berätta tidigare; Jag sköter inte maten över huvud taget. jag äter inte tallriksmodellen som jag sa att jag skulle, och jag tränar inte längre. jag behöver motivation! Nu är det bara en och en halv månad kvar, sen åker jag till egyptien. Jag vill verkligen gå ner lite i vikt innan det. Jag ska försöka hitta en träningskompis, det gör mig mycket mer motiverad! :)

Just nu sitter jag och lyssnar på lite osbourne innan jag tar tag i städningen igen. på lördag kommer lite av släkten hit och firar min 20-årsdag, och efter det blir det tjejkväll med lite kompisar. antagligen blir vi här, kanske en 8 pers. Men eva skulle försöka hyra en liten lokal här i Forsbacka, och då blir det isåfall mer folk.
Just det, jag kom ju hem från frankrike för några dagar sedan. Fast den resan berättar jag mer om någon annan dag. Nu ska jag fortsätta hjälpa mamma med städningen lite, ha en bra dag!
 
 
Publicerat: 2012-08-16 @ 14:59:39


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: