I morgon!

Eftersom det är nyår idag så innebär ju det att i morgon börjar jag med LCHF. Jag börjar faktiskt bli lite nervös. Men det får man vara. Så från och med i morgon så ska jag dansa zumba varje dag, jag ska börja gå upp i tid. (inga fler sovmorgonar till kl tolv-ett). Jag måste verkligen ändra min dygnsrutin om jag ska börja i skolan snart.

Jag tänkte berätta hur planen för idag ser ut:

nu- äta smörgåstårta som mamma köpte till mig
etttiden- Duscha
efter det- Sminka mig
nån gång innan kl fyra- Gå till konsum
mellan fyra och halv fem- Äta mat
efter det- Spela gitarr
runt åtta-tiden- Äta ostbricka
efter nio- Gå ut och skåla med mamma. (förhoppningsvis är det nån enstaka raket ute då)
kl tio- Gå till Eva och fira med henne.
01- Gå hem och sova.


Får se om jag bloggar mer idag. Annars får alla ha ett riktigt gott nytt år!

Publicerat: 2011-12-31 @ 11:28:17


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: