juletid!

ÄNTLIGEN får jag julkänsla, trots att det inte är snö. Jag sitter hemma hos mormor nu och ska snart äta risgrynsgröt. Jag klädde nyss julgranen samtidigt som jag lyssnade på "agnetha och linda". Mysigt!
I morgon ska vi ha julklappsbyte med släkten och om en vecka är det julafton. Jag har bara hunnit köpa två julklappar än, men förhoppningsvis blir det snart mer. Nu ska jag gå och titta hur det går med gröten! :)

jul förra året. så vill jag att det ska se ut den här julaftonen med! :)
Publicerat: 2011-12-17 @ 18:37:48


1 kommentarer
Postat av: Sandra, 17 år & snart 2-barns mamma

Skönt med julstämning, själv har man ingen alls :/ Om du vill så kan jag gå med dig på köpis måndag eller tisdag :)

2011-12-17 - 21:05:47 | URL: http://enligtsandra.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: