Nu var det länge sedan!

Nu var det länge sedan jag skrev. Men jag kände idag att jag kanske måste skriva ett litet inlägg så att ni inte glömmer bort mig. De senaste veckorna har gått så fort att jag inte ens kommer ihåg vad jag har gjort. Det jag i alla fall kommer ihåg är att jag och Eva var barnvakt åt några ungar, fast det var ju typ två veckor sedan. Sandra och Hampus var här i torsdags och hälsade på. I lördags kom hon hit och den natten fick jag sova med hampus! Eller jag sov ju ingenting eftersom jag hade sån hosta. Men den stannade bara ett och ett halvt dygn, för nu är den borta!

Den här månaden kommer tyvärr att flyga iväg! Det är så mycket som händer nu.

i morgon: vara med Sebbe.
onsdag eller torsdag: julklappshandla.
Lördag: Klä julgranen hos mormor.
Söndag: Julklappsbyte med släkten.
Den 22:a: sebbes lov börjar! :D
24:e: julafton.
31:a: nyår!
1:a januari: börjar med dieten!

Nu ska jag spela the sims ett tag eftersom jag inte har något bättre för mig!
Publicerat: 2011-12-12 @ 13:09:23


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: