Andra dagen.

Jag är inne på min andra LCHF-dag nu, och allting går jättebra! Bara man har någonting att äta så funkar det. Idag gjorde jag en stor skål med kycklingsallad som nog räcker till helgen. efter det gör nog mamma kolpudding som räcker till nästa vecka, efter det fisksoppa som räcker några dagar. sen tänker jag göra en till stor kycklingsallad, det var faktiskt jättegott! Nu tänker jag kolla på en film, sen dansa Zumba, efter det tar jag en dusch, och sen måste jag ta någonting mer att äta. Det är bra att göra upp planer för dagen, det får mig att glömma bort sockersuget jag har.

jag tänker sluta skriva upp vikt och mått vecka för vecka, och jag tänker sluta hålla på och väga mig hela tiden. I alla fall nu till en början. Man ska inte tänka så mycket på sånt, så länge jag mår bra och blir av med mitt sockerberoende :)
Publicerat: 2011-07-26 @ 15:52:31


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: