Ändrade planer.

Sandra kommer inte hem till mig i morgon, jag har så ont i ryggen så jag orkar inte. Men förhoppningsvis så hinner det försvinna ganska snart. På fredag ska jag först (vid 11-12 tiden) ta en fika med sandra och Hampus på stan. Och fika betyder alltså för mig en sallad, eller ingenting alls. det beror på om jag känner att jag vill lägga pengar på det. Kl ett ska Sandra iväg så då blir det att gå på stan ett tag innan jag ska träffa en person och dra iväg och kanske spela lite minigolf. På lördag så blir det troligen en massa filmmys här hemma hos mig, och på söndag ska jag bara ta det lugnt hela dagen. Då är det föresten ivägning och mätning! På måndag kommer jossan hit och då blir det troligen filmkväll med henne och några till. Sen åker hon troligen hem på onsdagen, och på torsdagen kommer Sandra hit och är här hela dagen och sen är det ju midsommar dagen efter det :)

Verkar bli en full vecka. Får se vad min rygg tycker om det!
godnatt.
Publicerat: 2011-06-14 @ 23:11:08


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: