Barnvakt i sommar?

Idag var det en mamma på dagis som berättade att hennes son hade börjat prata om mig konstant. "lizette hit och Lizette dit". Men i början hade han sagt rosett, men sen hade han lärt sig att jag heter Lizette. Det känns så kul att jag har kommit barnen så nära att de till och med pratar om mig hemma. och kramar får jag också, massvis! Och snart slutar jag, och då kommer jag knappt få se dom igen, det känns sorgligt. På måndag ska jag sätta upp en lapp på dagis med en bild på mig, också ska jag höra om det är någon som behöver barnvakt på kvällar eller helger, då barnen inte går på dagis. Eftersom jag bara blir hemma i sommar så kommer jag ha mycket tid att vara barnvakt, också känns det skönt att känna att jag i alla fall kommer ha lite pengar att leva på.

Publicerat: 2011-05-19 @ 13:02:43


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: