Lunchrast

Är hemma just nu på lunchrast. Jag ska vara tillbaka om ca 10 minuter så snart är det dags att gå. När den här dagen är slut så har jag bara 4 dagar kvar på lergöken. Ganska sorgligt eftersom jag kommer att sakna dom så himla mycket, men samtidigt skönt för att det betyder att det snart är studenten. Jag har bestämt mig för att bara vara hemma i sommar. jag ska försöka att fixa jobb till hösten i stället, det här är min sista långa semester på jag vet inte hur länge, så det är bäst att jag njuter av den så mycket som möjligt. I sommar ska jag:

-Äta LCHF
-Träna
-Vara mycket barnvakt
-Städa
-Blogga
-Skriva cv och personligt brev
-Sola och bada
-INTE dricka alkohol
-bli aktiv i djurens rätt igen

Jag ska klara det här nu! Det är min tur :)
Publicerat: 2011-05-23 @ 12:53:45


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: