Välkommen till min nya blogg!

Ny blogg, igen. Jag vet vad ni tänker; "tröttnar hon aldrig? kan hon inte bestämma sig för en blogg?" nej, tydligen inte. Jag har haft minst 10 olika bloggar, och då överdriver jag inte. Min första stod det så mycket om mitt ex i, så den tog jag bort. Min andra handlade om typ hur jag skulle ändra mitt liv innan jag började andra ring. Det är ju lite för sent att fortsätta på den nu. sen så hade jag en sexblogg med en kompis, sen en vanlig blogg som bara blev helt patetisk, sen en "gå ner i vikt-blogg", sen en blogg om graviditeter, sex och kärlek, sen hade jag två bloggar med sandra, en till sån där blogg där jag skrev om hur mycket jag skulle förändras, och sen en till gå ner i vikt-blogg. Så om jag har räknat rätt så blir det min 11:e blogg nu ;)

Jag kan inte lova att jag kommer att stanna vid den här bloggen, jag kan inte heller lova att jag kommer att uppdatera varje dag. Men det jag jag lova är att jag ska vara 100 % ärlig i den här bloggen. Inga fler lögner. Ingenting som försämrar situationen.
Publicerat: 2011-05-01 @ 16:30:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: