3 månader!

Idag firar jag och älskling 3 månader tillsammans! Tiden går sjukt fort. Det känns som att jag nyss tog studenten. Det känns som att jag och Sebbe nyss möttes vid gamla kiosken för att ta en cigg, men det blev flera timmar! Det känns som att det inte var så länge sedan alls Jossan typ bodde här hos mig, då vi träffade sebbe och Simon och Sebbe varje dag, hade filmkvällar, spelade spel osv. Den här sommaren har varit otroligt bra, jag har knappt insett an den är slut än. Eller jo, när snön kom i förrgår så insåg man ju att det inte var sommar. När Sebbe kom och spelade "hej mitt vinterland" och till och med kastade en snöboll på mig, då måste man inse att det inte är sommar.

Vi får se vad jag ska göra denna dag! Förhoppningsvis ska jag hem till Sebbe. Eftersom vi firar tre månader idag så skulle det vara trevligt att träffas. Kanske kolla på en film. Men kan inte han så ska jag ha en skön hemmakväll. Skriva av lite låttexter och ackord, kolla på big brother och äta något gott. Men jag skulle hellre önska att den dagen fick bli i morgon, så jag får träffa sebbe idag :)

Nu ska jag snart diska och sen hoppa i en dusch!
Ha en bra dag!
Publicerat: 2011-11-29 @ 14:34:44


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: