Ge mig sinnesro

Nu har jag fått en ny data av pappa. Det är synd att det blev en massa krångel med den. T.ex: Har inge bra internet, så datan går jättesegt. Gick inte att lägga in min dagbok som jag har skrivit i 7 år. Gick inte att öppna min film, så jag kommer inte kunna fortsätta på den på ett tag. Sen så hittar jag inte mitt the sims så det kan jag ju inte spela heller, som jag hade sett fram emot så länge..

Men jag måste se det hela positivt! Jag och mamma slipper slåss om datan i alla fall, för nu har jag en egen som hon inte kan komma åt.

Nu jävlar ska jag göra något åt det här!


"Gud

Ge mig sinnesro
Att acceptera det jag inte kan förändra
Mod att förändra det jag kan
Och förstånd att inse skillnaden"
Publicerat: 2011-11-20 @ 01:27:40


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: