Komvux?

Anna och Nellie kommer inte idag, så det blir bara sandra och hampus.
Jag har tänkt lite idag, på min framtid. Jag vet inte om jag borde börja på Komvux nu till våren. För det första så börjar ju jag med min diet första januari. Och jag kommer att ta det 100 % seriöst. om jag börjar plugga i januari så kommer jag ha skola 5 dagar i veckan, gym/simning ca 3 dagar i veckan, plus zumba, läxor, vänner, familj och sebastian. Det kommer inte funka :/
Men jag ska dit i morgon ändå. Jag tänker kolla upp om det är möjligt att klara alla betyg under ett halvår eller om jag ska gå ett helt år. för är det ett helt år som gäller så börjar jag ju i augusti.

Nu måste jag klä på mig, för snart kommer sandra! :)
Publicerat: 2011-11-16 @ 15:50:41


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: