Komvux

Snart kommer sandra och hampus hem till mig! fast vi går nog direkt ner till lokalen, för sandra ville kolla på barnkläder och leksaker osv. Sen ska vi till lekparken och sen troligen upp till mig ett tag, innan vi går till mormor och fikar. Jag är så sugen på att spela med andra ord! Synd att man inte var några fler så att man kunde göra det. Man måste ju vara minst 4 pers, och nu är det ju bara jag och Sandra.

Har jag berättat föresten att jag ska börja på komvux och plugga upp betygen? Jag ska dit på möte på torsdag, och det ser jag verkligen fram emot! Troligen så kommer jag att börja i januari.
nu måste jag fixa mig lite innan dom kommer!
Publicerat: 2011-11-12 @ 13:00:12


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: