nytt schema

idag var jag på möte på komvux. jag fyllde i en ansökan om att börja plugga där i januari. Hon sa att min ansökan var lite sen, men att det brukar finnas platser över, och isåfall får jag en plats. Det känns ganska bra, jag tror nog att jag kommer få plugga från våren ändå. får jag börja nu till våren så tänker jag spara körkortet till sommaren och satsa allt på betygen först. jag får lägga mitt schema ungefär hur jag vill, och ungefär såhär ser en perfekt vecka ut för mig:


som ni ser har jag tagit bort körkortet, och tagit bort mycket skoltid, men lagt till mer läxtid. Och trots att det känns  som om jag kommer ha så mycket att göra om dagarna så har jag ändå mycket fritid kvar!
Publicerat: 2011-11-17 @ 22:50:51


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: