Onsdag

Någonting är på väg att förändras. Jag känner det i hela kroppen men jag vet inte vad det är. Nya möjligheter har kommit, nya vägar har visats, och jag känner att jag kan göra precis vad jag vill! Men tyvärr så är det fortfarande så att jag sitter lite fast. Men det blir bättre, jag är på väg någonstans i alla fall, det vet jag. Jag tror att labbis kommer att öppna många nya vägar för mig. Jag mår så bra när jag är där, men samtidigt så har jag så svårt att vara mig själv riktigt, men det kommer!

Nu ska jag borsta håret, tänderna, gå på toa och slänga på mig lite smink, sen ska jag gå till Sebbe och kolla på film. Jag har faktiskt saknat honom jättemycket. Vi har inte haft en riktigt myskväll på en vecka. Har bara träffats typ en kvart sedan i torsdags. Men nu äntligen ska jag få vara med honom!
I morgon ska jag däremot inte vara med honom. Då ska han och Simon wrestla och jag och mamma ska ha myskväll. Sen på lördag ska jag vara lekledare på ett barnkalas och någon av nätterna i helgen ska sebbe sova hos mig.
Publicerat: 2011-10-05 @ 19:10:32


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: