Fullproppad vecka!

Idag:
-Vara med sandra (om en halvtimme)
-Simon kommer hit
-Sandra åker hem
-Sebbe kommer hit
-Förhoppningsvis går vi till simon eller sebbe och spelar tv-spel!

Torsdag:
-Åka till arbetsförmedlinge
-Ungdomsmottagningen
-Träffa Jossan på stan
-Åka hem till simom
-Jag går hem, jossan sover kvar hos simon

Fredag:
-Jossan kommer till mig när hon vaknar
-Vi fixar oss hemma hos mig
-Åker på fest i stan
-Jag går till Bilagan (med linnea)
-Jag och jossan tar sista bussen tillsammans hem
-Jossan sover hos mig

Lördag:
-Vaknar (troligen bakis)
-Vilar hela dagen
-Går till simon och umgås med honom.
-Jag går till sebbe, jossan stannar hos simon
-Jag sover hos sebbe

Söndag:
-Jossan åker till sätra
-Jag stannar hos Sebbe hela dagen!

Publicerat: 2011-09-14 @ 11:24:01


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: