Lista

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Lizette
Smeknamn: Lizze
Låt som när du är ledsen sörjer till? Vet inte
Beroende av: Cigg, mat
Vad tror folk om dig? En omtänksam, generös person
Stämmer det? ja
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon, mitt hår eller mina kurvor
Vad säger du för att imponera på någon? Jag kanske överdriver för att visa hur bra jag är..
Hur imponerar man på dig? Man visar att man är sig själv till 100 % och älskar det!
Brukar du skratta för dig själv? ja !
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "okej, vad ska du göra då?"
Var bor du? Forsbacka
Trivs du där? ja
Äger du några Converse? nej
Sprit, cider, vin eller öl? sprit
Brukar du bli för full? nej
Är du allergisk mot något? pollen
Har du haft sex idag? nej
Hur svarar du i mobilen? hallå
Vem ringde du senast? Jossan tror jag
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? mamma ringde och sa att hon hade ångest för att hon inte ville lämna mig ensam hemma nu (hon åker till stockholm i morgon till torsdag)
Antal timmar sömn inatt? inte mycket.
Sov du ensam? ja
Brukar du komma i tid? Nej!
När mår du bra? När saker går som jag vill. när ingenting håller på och krånglar.
När blev du fotad senast? Länge sedan!
Hur känner du dig nu? Nervös, förväntansfull, rastlös.
Vanligaste färg på dina kläder? svart
Vad tycker du om fötter? Inge problem med fötter
Vad saknar du? Pappa, Sebbe.
Hade du en bra kväll i går? nej.
Favoritdryck på morgonen? Multivitamindryck
Rakar du benen? ja
När brukar du oftast gå och lägga dig? beror på
Är du blyg? ibland, men för det mesta så är jag inte det
Sysslar du med någon idrott? nej 
vill du hellre ha mail än brev? Brev!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jag vet inte
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? Ha sex!
Är du nöjd med ditt liv? ja!
Är du bortskämd? När det gäller vissa saker, ja
Vad gör du i morgon? Träffar mina konfirmander
Vad är det värsta du vet? Finns mycket dåligt. Men typ, krig, droger, rasism, osv.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Just nu, ingenting
Vad längtar du till? tills saker löser sig
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja!
Vad använder du för schampo? Olika
Vad är det finaste du fått? Mycket
En speciell dag du minns? 2011-08-29 :)
Hur gammal är du? 19
Tycker du om någon just nu? ja
Du samlar på? ingenting tror jag
Gröna eller röda äpplen? gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? ingen
Gillar du golf? nej
Vilken tid gick du upp i dag? 11
Har du sovit i din egen säng i natt? ja
Har du strumpor på dig nu? ja
Är det okej att gråta? ja
När grät du senast? länge sedan!
Bär du glasögon eller linser? glasögon ibland
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon? olika, men mellan 11-14.
Har du piercing? öron
Vill du gifta dig? Om det är med rätt person
Vill du ha barn? ja
Solar du ofta? nej inte nu längre
Är du bra på att laga mat? nej
Är du flygrädd? nej
Hur vig är du? inte vig alls!
Är du musikalisk? ja
Vad dricker du helst när du är törstig? läsk!
Vilken är din favoritglass? Mars!
Tror du på liv efter döden? jag vet inte
Tycker du om sushi? ibland
Vad äter du helst när du ser på film? godis, chips
Bor dina föräldrar tillsammans? nej
Har du tandläkarskräck? nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska? kvälls
Vilken ögonfärg har du? Blågröna.
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Japp.
Biter du på naglarna? Ja
Röker du? ja
Hur ofta tränar/motionerar du? För sällan.
Senaste låt du hörde: vet inte!
Publicerat: 2011-09-19 @ 12:29:51


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: