Tisdag morgon!

Vaken och pigg... eller nä. Det är nästan lika mörkt ute som när jag somnade igår. det är illa!
Jag har fått "praktik" på labbis. Jag kommer inte få någon lön för det, men jag får ju för det första något att göra om dagarna, sen får jag ju erfarenhet också. mitt arbete på labbis kommer jag definitivt att skriva med i mitt cv! Plus att om jag inte hittar något jobb innan sommaren så kommer jag säkert att få sommarjobb där.
Nu måste jag äta frukost och tvätta håret och klä på mig. sen ska jag ut. Jag vill inte, men jag måste.
Kl 19.00 ska jag sjunga gospel i Forsbacka kyrka. Det ska faktiskt bli roligt, särskilt om jag möter folk jag känner.
Publicerat: 2011-09-27 @ 06:21:12


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: