Onsdag

Idag blir nog en bra dag! Jag tog 7.25-bussen till skolan trots att jag inte har några lektioner idag, bara för att jag vill plugga. Jag känner att jag inte kan göra det hemma. Kan inte koppla av riktigt och göra läxa då jag vet att det finns så många andra val (sova, äta, kolla på tv, spela spel osv). Så nu hade jag tänkt att plugga fram till lunch. Då ska jag möta linnea och äta med henne. Sen följer hon med mig tillbaka till skolan och hjälper mig med en läxa som jag VET att hon kan. Jag skriver om autism och så, och eftersom hon jobbar på boende så måste hon ju veta! När vi är klar med det så åker jag till stan och möter pappa på en fika. Kanske följer Linnea med på det, kanske inte. Förhoppningsvis gör hon det :)

När jag vaknade i morse så hade jag sån träningsvärk i magen så jag knappt kunde böja mig. Jag är förvånad över att jag ens lyckades att tvätta håret över badkaret. Jag har tränat så otroligt bra de senaste dagarna. I måndags tränade jag två timmar. Igår tränade jag två timmar på morgonen, och sen två timmar på eftermiddagen med Linnea. Det innebär att jag har tränat 6 timmar den här veckan, och det är bara onsdag än. Så idag känner jag att jag är värd en paus från träningen. I morgon ska jag träna efter lunch nånting. Sen är jag upptagen hela helgen så då blir det ingenting. Men jag ska försöka få in ett zumba-pass i alla fall :)

Publicerat: 2012-04-04 @ 08:33:47


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: