Veckans vikt och mått!

Vikt:

Startvikt: 110 kg
Dagens vikt: 92,6 kg
Viktminskning denna vecka: -2,3 kg
Total viktminskning: -17,4 kg


Mått:

Byst: 108 cm (0)
Midja: 92 cm (0)
Höft: 117 cm (0)
Lår: 75 cm (0)
Överarm: 42 cm (0)
Det som står först är måtten för idag och det inom parantes är veckans minskning.

Total minskning i cm: -47


Egna tankar:
Är faktiskt förvånad över att jag har gått ner så mycket, med tanke på att jag drack igår. Men inte vet jag, man förlorar ju väldit mycket vätska när man dricker, så det kan ju vara det! Anledningen varför det inte ändrats något på måtten är för att jag är för lat för att mäta. Så jag väntar med det tills nästa gång i stället :)

Publicerat: 2012-04-15 @ 11:48:56


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: