Ett halvår! <3

Idag firar jag och Sebbe ett helt halvår tillsammans!

Ikväll ska jag hem till honom och mysa framför en bra film. Men just nu känns det som att det är en evighet kvar tills dess. Jag undrar om det kan bero på att jag vet vad som väntar innan. Här hemma blir det storstädning! Eller storstädning vet jag väl inte om jag kan kalla det. Har bara ca 3 timmar på mig. Men blir diskning och lite plock. Våran dammsugare fungerar inte (har fastnat något i den), så får sopa lägenheten istället. Men eftersom jag har lov och mamma jobbar hela dagarna så kan jag ju inte förvänta mig något annat ;)
Hoppas att alla får en riktigt bra dag!

p.s. Vårkänslorna börjar smyga sig fram, vilket innebär att jag är superlycklig!! :D
Publicerat: 2012-02-29 @ 14:10:19


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: