torsdag

Nu har jag blivit jättedålig på att uppdatera! Jag vet inte varför, har typ ingen ork. Men jag lever fortfarande, jag äter fortfarande LCHF och jag tränar fortfarande bra. Tyvärr så har jag inte slutat med mörk choklad än, men snart så! Har trappat ner på det lite grann i alla fall. En gång i veckan ska jag få äta det!

I morse åkte jag till gymmet kl halv åtta. Lite väl tidigt för en ledig dag, men det är så skönt att träna på morgonen när det inte är nå folk. Nu orkar jag faktiskt inte blogga nå mer. jag är skittråkig, jag vet. Men ge mig några dagar så ska jag ge er otroligt roliga inlägg sen, jag lovar! ;)
Nu ska jag spela the sims♥

Publicerat: 2012-02-16 @ 17:06:53


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: