Veckans vikt och mått!

Vikt:

Startvikt: 110 kg
Dagens vikt: 100,6 kg
Viktminskning denna vecka: -0,5 kg
Total viktminskning: -9,4 kg


Mått:

Byst: 115 cm (1)
Midja: 96 cm (2)
Höft: 123 cm (1)
Lår: 77 cm (0)
Överarm: 44 cm (0)
Det som står först är måtten för idag och det inom parantes är veckans minskning.

Total minskning i cm: -26


Egna tankar:
Jag är nöjd över resultatet. Visst, det är inte mycket vikt, men det var en ganska stor skillnad på måtten, och det är dom som har den största betydelsen tycker jag! En anledning till att jag inte har gått ner så mycket är nog för att jag har ätit så onyttigt den här veckan. Jag har hållt mig till dieten så mycket som det har gått, men det har ändå känts lite fel. Under veckan har jag ätit två ckokladkakor. En 86 % och en 90 %. Sen har jag druckit MYCKET alkohol. Vi var ut i fredags. Jag tänkte egentligen vara nykter, men en kompis övertalade mig att jag skulle dricka lite grann i alla fall. Och det blev lite mer, och sen lite för mycket. haha. Men det förtjänade jag. Jag drack inga drinkar med mycket socker, utan det blev shots med ren sprit med citronjuice. Sen igår när jag var bakis så åt jag skitmycket tacos. Utan bröd såklart, men ändå skitmycket. två portioner när jag var hos mormor och sen två portioner när jag kom hem. Men, som sagt, jag är ganska nöjd över resultatet!
Publicerat: 2012-02-05 @ 12:47:00


6 kommentarer
Postat av: Emilia

Grattis till ditt minus!! :) Så himla roligt med fler människor som kör LCHF! I loooove it.

2012-02-05 - 13:56:12 |
Postat av: Sandra, 17 år & 2 barns mamma

Härligt att det går neråt! vi måste träffas snart igen :) vi saknar ju dig ♥

2012-02-05 - 14:35:45 | URL: http://enligtsandra.webblogg.se/
Postat av: Sandra Törn [TÄVLING + VECKANS BLOGG]

Hej! :)



Nu är den nya vinnaren av veckans blogg uppe! :) Titta förbi och se om det var du som vann!

Om inte så kan du anmäla dig till nästa veckas omgång! Kram!

2012-02-05 - 20:36:09 | URL: http://sandratorn.se
Postat av: Sandra Törn [TÄVLING + VECKANS BLOGG]

Vad härligt att du är med i veckans blogg! ;)

Har du haft en bra helg?

2012-02-06 - 11:45:54 | URL: http://sandratorn.se
Postat av: – MIN VIKTIGA KAMP

Bra jobbat!! Kämpa på <3

2012-02-07 - 15:11:55 | URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: mia

Hej! Nu är dom nominerade uppe i min blogg och du är en av dem :) Nu är det så att du ska skriva ett inlägg om att du är det i min blogg och att dina läsare ska gå in där och rösta på dig :) Sen om dom gör det eller inte vet man aldrig, men bara du skriver ett inlägg i din blogg att du är nominerad i min blogg :) Ha en bra dag. Kram!

2012-02-09 - 00:06:09 | URL: http://zeta.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: