Dag 14!

Nu har jag ätit LCHF i 14 dagar och allt känns jättebra! Jag är lite besviken på mig själv för att jag inte tränar någonting, men jag har verkligen ingen ork. Jag har inte pengar till att gymma eller simma. Det som finns kvar då är att dansa zumba, cykla och att promenera. Zumba får jag tyvärr ont i ryggen av, men borde ju köra igång med det snart ändå. Cykeln vi har här hemma är lite tråkig för att den är ganska hög, och den går inte heller att sänka. Så man får "trampa med tårna". Sen så tycker jag verkligen inte om att promenera när det är kallt eller blött ute. Ja, jag kanske klagar en hel del, men jag är inte riktigt en träningsmänniska.

Då det gäller dieten så fungerar allting hur bra som helst. Jag har följt dieten jättenoga och har inte fuskat någon gång, inte ens funderat på det alls. Just nu känner jag verkligen att jag kommer klara detta. Allt känns så j*vla bra!

Nu tänkte jag ta och titta lite på tv några timmar, sen ska jag plugga!

p.s. i morgon är det min tredje invägning!
Publicerat: 2012-01-14 @ 18:06:45


2 kommentarer
Postat av: Lollo

Hej! ville bara säga att jag håller tummarna för dig! Körde själv igång på lchf den 2 jan även jag för att gå ner ca 40 kg. Har också en blogg 24otjock.bloggplatsen.se om du vill titta förbi. Lycka till med vägningen idag!

2012-01-15 - 05:04:51 | URL: http://24otjock.bloggplatsen.se
Postat av: emelie - 19 år och ensamstående mamma till Wilma

jag har en trampmaskin hemma som jag använde när jag skulle gå ner i vikt, funkade verkligen superbra! Du kan få köpa den av mig för 500, man kan även träna armarna på den :)har även en träningscykel till samma pris om du är intresserad

2012-01-16 - 08:32:26 | URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: