Dagens vikt och mått!

Vikt:

Startvikt: 110 kg
Dagens vikt: 106,2 kg
Viktminskning denna vecka: -3,8 kg
Total viktminskning: -3,8 kg


Mått:

Byst: 118 cm (3)
Midja: 100 cm (5)
Höft: 126 cm (1)
Lår: 80 cm (2)
Överarm: 45 cm (1)
Det som står först är måtten för idag och det inom parantes är veckans minskning.

Total minskning i cm: -12

Egna tankar:
Jag hade redan tagit förgivet att det skulle gå väldigt bra med vikten den här veckan, eftersom första 2-3 veckorna förlorar man en stor mängd vätska. Men jag trodde inte att det skulle gå såhär bra med måtten. Det känns skönt eftersom då vet jag att jag verkligen har minskat på riktigt. Det fungerar jättebra med dieten, jag har inte fuskat en enda gång och jag har hittat en massa goda recept på bröd och pizza som fungerar jättebra att äta! Sockersuget är ju fortfarande kvar, men ingenting jag går och tänker på så mycket.

Publicerat: 2012-01-08 @ 10:23:59


1 kommentarer
Postat av: H A N N A KOMPIIISAR.BLOGG.SE

fin blogg du vet väl att det är sista chansen att vara med i veckansblogg hos oss och få 70 extra unika läsare! kika gärna in! hare bäst så länge!

2012-01-08 - 13:13:57 | URL: http://kompiiisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: