Dålig uppdatering!

Tyvärr uppdaterar jag jättedåligt nu för tiden. Det är inte det att jag inte vill uppdatera, utan just för att jag inte har någonting att skriva om. Jag kan inte berätta att jag har tränat eller något, för det gör jag ju aldrig. Jag har tappat motivationen helt och hållet till att träna. Jag vet inte vad jag ska göra för att hitta viljan igen. Nån som har nå bra tips? Jag bara hittar på anledningar till att inte träna. T.ex: "det är för dyrt". (men det finns ju så många sätt att träna på utan pengar också). Eller: "jag har för mycket läxa" (jag HAR inte mycket läxa, det är svårt att få mycket läxor då man bara går tre kurser).

Men en stor anledning till varför jag inte tränar är nog för att jag är så trött på det jag har hemma. Finns ju zumba och en träningscykel. Cykeln är ju så hög och zumban får jag oftast ont i ryggen av. Jag vill ha någonting nytt! Fast man kan ju träna utan träningsmaskiner och sånt.
aja, jag kommer väl på någonting... nu ska jag fortsätta äta upp min frukost!
Publicerat: 2012-01-17 @ 12:26:54


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: