Svar på kommentar!

Anonym om Minskning:midja:

härligt! men du har ju inte bara minskat fram i magen, så man kan ju inte säga att du var sådär stor som du har måttet från början, utan du har ju liksom minskat på bredden och så också, och i ryggen.. när du gör sådär med måttbandet ser det ut som att du har någon superförmåga att bli sådär mycket smalare runt midjan på en månad.. visst måtten stämmer ju, men det är ju runt hela magen, inte bara framifrån så du kan ju inte dra ut måttbandet sådär egentligen ;)


Svar:
Jag VET att jag också har förlorat på sidorna och på ryggen. Men jag ville ändå visa en bild på det. Och vad jag vet så är det ganska svårt att göra på något annat sätt. Jag har bara två händer. Jag kan inte hålla måttbanden både i fram, på sidorna och på ryggen så att det blir jämnt. Även om jag inte har förlorat så mycket som det ser ut så har jag i alla fall gjort ett riktigt bra jobb! :)

Publicerat: 2012-01-30 @ 19:23:48


2 kommentarer
Postat av: Sandra Törn [TÄVLING + VECKANS BLOGG]

Härligt att höra! =) Det är fint med mig med, tack! :)

2012-01-30 - 19:36:57 | URL: http://sandratorn.se
Postat av: Sanna - en svart ko ger också vit mjölk

härligt jobbat :)

/Sanna

2012-01-30 - 21:20:28 | URL: http://shesasaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: