tatuering!

Jag är så otroligt sugen på att tatuera mig igen! Jag har just nu en text i nacken. Jag är säker på att den finns på bloggen. Jag orkar inte leta efter bilden. Men det är i alla fall en text med två blommor runt om. Men nu är jag sugen på att göra något litet bara. Vill göra noter bakom öronen. Jag vet att det är många som gör det, men det hindrar inte mig ifrån att göra det eftersom musiken betyder så pass mycket för mig. Och jag tycker att bakom örat är ett väldigt bra ställe att sätta tatueringen på :)

Publicerat: 2012-01-28 @ 20:32:30


1 kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad roligt, nu måste jag små fnittra för mig själv.. Hihi.. Låt mig förklara!

Den där bilderna på noterna... Jag har en exakt likadan med faktum är att jag kopierade bilden totalt när jag gjorde den tatuering haha. Den är fin!



Jag måste säga en sak också.. Du är så inspirerande!

Jag håller också på att kämpa med att gå ned i vikt och det är jobbigt men att se någon som håller på med likadant som jag och kämpar emot sockersug och allt i dess like gör mig så sjukt motiverad!

Dig ska jag följa.. Det kan du ta och skriva upp!

2012-01-30 - 14:19:35 | URL: http://elanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: