Tisdag!

Tyvärr så strejkar min rygg idag, så jag struntade i zumba den här morgonen. Jag vill inte göra det värre, för då kommer jag inte kunna dansa på hela veckan. I morgon ska jag också strunta i det, men efter det ska jag försöka börja igen. Så fort jag får pengar så tänkte jag köpa ett gymkort i valbo som räcker i tre månader. Det kostar 800 kr och jag får komma dit precis när jag vill. Det är ju hur bra som helst. Det bästa är att min buss från skolan hem går förbi där, så då är det bara att hoppa av och träna i en timme och sen ta nästa buss hem. Sen tänkte jag börja simma också, men inte allt för ofta. för det är ju så himla dyrt och jag tror inte att jag har ekonomi till det. Men kanske 2-3 gånger i månaden i alla fall :)

Ikväll kommer älskling hit och kollar på film med mig, så jag måste städa lite innan han kommer. I morgon ska jag troligen till Sandra. Det känns skönt att jag hinner träffa henne en (troligen) sista gång innan hon ska föda.

Nu tänkte jag plocka lite inne på mitt rum :)
Publicerat: 2012-01-03 @ 13:04:59


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: