Veckans vikt och mått!

Vikt:

Startvikt: 110 kg
Dagens vikt: 103 kg
Viktminskning denna vecka: -3,2 kg
Total viktminskning: -7 kg


Mått:

Byst: 117 cm (1)
Midja: 98 cm (2)
Höft: 124 cm (2)
Lår: 78 cm (2)
Överarm: 44 cm (1)
Det som står först är måtten för idag och det inom parantes är veckans minskning.

Total minskning i cm: -20


Egna tankar:
Jag är otroligt nöjd med den här veckan också! Jag trodde verkligen inte att jag skulle gå ner så mycket igen. Men troligen kommer det ett par jobbiga veckor nu snart. vecka 3-4 är som sagt värst. Det är då man brukar kunna stå stilla på vågen, eller till och med kanske gå upp lite. Och då brukar många ge upp eftersom de tror att de inte ska gå ner nå mer. Men jag vet om att det snart kommer att bli en tuff period, och jag förväntar mig också det. Mina mardrömmar har börjat igen. eller, det är ju inga mardrömmar egentligen. Varje gång jag äter LCHF-dieten så börjar jag drömma om socker nästan varje natt, ungefär då mitt sockersug börjar ta slut. Det är så hemskt, för det känns verkligen som att jag har fuskat på riktigt. Vilken tur att vågen visade motsatsen!

Publicerat: 2012-01-15 @ 10:19:06


1 kommentarer
Postat av: Camilla

Att ta tag i vikten är ett stort steg och jag har oxå börjat min resa och tar hjälp av viktväktarna :) ett fungerande program och jag har tappat 11 kg på 4 månader och jag äter och dricker gott :)



Ett stort lycka till på den tuffa vägen.

2012-01-24 - 19:46:11 | URL: http://camillafyrabarnsmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: